Pepsico-მ (NASDAQ:PEP) სამშაბათს ივარაუდა წლიური მოგება მოლოდინს ქვემოთ და გამოტოვა კვარტალური შემოსავლების შეფასებები, რადგან Quaker Foods-ის მწარმოებელი აწყდება მოთხოვნის შესუსტებას თავის გაზიან სასმელებზე და საჭმელზე, როგორიცაა Lay’s აშშ-ში, მის უდიდეს ბაზარზე.
პრემარკეტულ ვაჭრობაში კომპანიის აქციები 2%-ით დაეცა.
ამერიკელები კვლავ ამცირებენ გამაგრილებელ სასმელებზე და მარილიან კერძებზე დახარჯულ ხარჯებს, რათა დაზოგონ დოლარი აუცილებელი შესყიდვებისთვის, აიძულებენ PepsiCo-ს, გამოიყენოს აქციები მოცულობის ზრდისთვის რამდენიმე კვარტლის შენელების შემდეგ, რაც გამოწვეულია ფასების ზრდის შედეგად.
მიზანია დააბრუნოს მომხმარებლები, რომლებიც მიდრეკილნი არიან უფრო მცირე ზომის შეფუთვაზე ან იყიდონ იაფი ალტერნატივა საცალო ბილიკებიდან, პეპსიკოს პროდუქტების ფასების შემდგომი გაზრდის შემდეგ.
„ჩვენ ველით, რომ ჩვენი ჩრდილოეთ ამერიკაში მუშაობა თანდათან გაუმჯობესდება, როგორც წელი მიდის და ჩვენი კომერციული საქმიანობა გაგრძელდება“, – აცხადებენ აღმასრულებლები კომპანიის მომზადებულ შენიშვნებში.
PepsiCo-ს უმსხვილესმა ერთეულმა, ჩრდილოეთ ამერიკის სასმელებმა, მეოთხე კვარტალში ორგანული შემოსავლის 1%-ით ზრდა გამოაცხადა, ერთი წლის წინ 7%-იანი მატებასთან შედარებით.
Frito-Lay North America, მისი სიდიდით მეორე ერთეული, დაფიქსირდა 0.5%-ით დაეცა, გასულ წელს 9%-იან ზრდასთან შედარებით.
კომპანიის მთლიანი ორგანული მოცულობა 28 დეკემბერს დასრულებული კვარტალისთვის 1%-ით შემცირდა, ხოლო საშუალო ფასები 3%-ით გაიზარდა.
PepsiCo-მ ასევე დაჰპირდა დიდ ინვესტიციებს მისი არსებული პროდუქტების კაპიტალური რემონტისა და ახალი პროდუქტების შემოტანაში, რათა შენელდეს მოთხოვნა დაბალი შემოსავლის მქონე მომხმარებლებისგან.
LSEG-ის მიერ შედგენილი მონაცემების მიხედვით, კომპანია ელოდება დაბალ ერთნიშნა ზრდას ფისკალური 2025 წლის ძირითადი მოგების ერთ აქციაზე, ანალიტიკოსების შეფასებით 4,73%-ით 8,53 დოლარამდე ზრდას ერთ აქციაზე.
მისი კვარტალური წმინდა შემოსავალი დაეცა 0,2%-ით და 27,78 მილიარდ დოლარამდე შემცირდა, 27,89 მილიარდი აშშ დოლარის შეფასებით არ არის გამორიცხული. კორექტირებულ საფუძველზე, PepsiCo-მ გამოიმუშავა $1,96 თითო აქციაზე, რაც აღემატება $1,94-ის მოლოდინს.