Close

Login

Close

Register

Close

Lost Password

პირველი ფინანსურ - ანალიტიკური ჟურნალი
magazine add traiders hub-02

ჩამომსხმელი Coca Cola HBC გააძლიერებს მარკეტინგულ სწრაფვას მესამე კვარტალში ძლიერი გაყიდვების შემდეგ

Coca Cola HBC გაზრდის ინვესტიციებს მარკეტინგში მომავალ წელს, განაცხადა აღმასრულებელმა დირექტორმა ზორან ბოგდანოვიჩმა ოთხშაბათს, მას შემდეგ რაც ჩამოსასხმელმა კომპანიამ მესამე კვარტალში უფრო მაღალი გაყიდვები გამოაქვეყნა, როდესაც ხალხი რესტორნებსა და ბარებში დაბრუნდა.

კომპანიამ, Coca-Cola-ს (NYSE:KO) Co-ს ერთ-ერთმა ფრენჩაიზმა მთელ მსოფლიოში, განიცადა უკმარისობა პანდემიის პიკის დროს, რადგან სტუმართმოყვარეობის ადგილები დაიხურა და მოხვდა მის საბითუმო ბიზნესში, ხოლო საცალო გაყიდვები მომხმარებლებზეც შემცირდა.

თუმცა, მთლიანი მოცულობის ზრდა შენარჩუნდა ძლიერი 13.1%-იანი ზრდით სამ თვეში სექტემბრამდე, რადგან HBC-მა ინვესტიცია მოახდინა გაყიდვებში ელექტრონული კომერციის არხებით. პროდუქტის ფასის ზრდამ მისი ბაზრების უმეტესობაში ასევე ხელი შეუწყო შემოსავლებს.

„ჩვენ ვამატებდით (ინვესტიციებს) უკვე წელს მარკეტინგში, რადგან ეს იყო მთავარი, რაც ჩვენ შევამცირეთ შარშან… ჩვენ ვგეგმავთ კიდევ უფრო გავაძლიეროთ მომავალ წელს“, განუცხადა ბოგდანოვიჩმა როიტერს, ინვესტიციების რაოდენობრივი განსაზღვრის გარეშე.

დაფიქსირებული COVID-19 შემთხვევების რაოდენობის ზრდამ აიძულა ეკონომიკები ხელახლა დაეწესებინათ გარკვეული შეზღუდვები, მაგრამ HBC იმედოვნებს, რომ გაზრდილი მარკეტინგული დანახარჯები კიდევ უფრო გაზრდის მოთხოვნას, მიუხედავად ამისა, და რომ უფრო მაღალი ფასები დაეხმარება მას ნებისმიერი „შემდგომი შოკის“ გადალახვაში.

ბოგდანოვიჩმა თქვა, რომ ფასების ზრდამ ჯერჯერობით არ დააზარალა მოთხოვნა მის პროდუქტებზე.

Share This Post

Like This Post

0

Related Posts

ვალუტა
ტრეიდერების ჰაბი
0:40
ტრეიდერების ჰაბი
0:40

რჩეული სტატიები